lliinneea

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Nea Hästsson :) - 25 juli 2011 21:54

Shoo, shoo min koo ! NU sitter ´man här i skagern med två lustiga Figurer... En lustig figur går i min klass... Yaoo ! och en annan figur är den förstas figurs... lillebror om ni fattar ??? ! Ja... Dom är brorsor iaf ! kommer kke en liten film med mig och Melvin... man får se, man får se ! Pöss pöss snöggingar höj da !//Linnea  

Av Nea Hästsson :) - 25 juli 2011 17:22

Hej ! Nu sitter jsg här i bilen och bloggar :) Ska åka till campingen Skagern i Laxå... Vi har husvagn där ! Min klasskompis har husvagn brevid så då får man va med honom ;). Idag kommer en ny liten bild eftersom att jag alltid lägger upp samma bilder... Så nu får ni va nöjda !;) Kommer två av mina modell bilder men har fler... Bilderna är typ 1 år gammla men aja ! Ni får iallafall dom ! Just nu har jag inget att göra... Jo bara att kolla till mitt marsvin så att han mår bra och blogga med er men det är roligt iaf !<33 Jag kke inte bloggar så långa texter men det är för att jag har ganska fullt upp... Jag är ingen proffsbloggare men ni för nöja er med det jag har att ge er ! För ni betyder sjukt mycket för min blogg kariär, haha ! Utan er kan jag inte växa !Jo just det ! Jag skulle berätta om min dag idag ! Idag har inte hänt så mycket... Vi drog blodgivarn då pappa gav blod...sen åkte vi till Naturens hus och åt... Sen stack vi hem och packade sen stack vi te stan och lagade pappas klocka och köpte fisk mat till mina fiskar ;) Sen gjorde jag "iordning" Skorpans bur (skorpan är mitt marsvin). Och nu ligger han och sover ! Nu är vi snart framme vid mataffären och ska handla för 2 hela veckor ! Det kommer minst ta en timme bläähh ! Men måste gå nu så pöss pöss !//Linnea


       




Av Nea Hästsson :) - 25 juli 2011 09:40

Det som har hänt i Norge är helt sjukt ! Tänk vad många hjärtan som inte finns längre ! Det är hemskt ! Fatta att skicka iväg sitt barn på ett läger och sen har man inget barn längre bara för att en galning kommer och skjuter alla ! Så sjukt !Jag skänker mina tankar till de drabbade och de drabbades familjer och vänner i Norge !. Nu måste jag gå men hare gött ! Pöss pöss //Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards