lliinneea

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Nea Hästsson :) - 24 juli 2011 08:30

Hej !Igår vart det helt knäppt väder här i ÖStersund... Jag och Mormor cyklade till travet efter stan... Dom har gjort om typ halva travbanan till hoppbana ! OCh så var det hopptävling där... Sen ba började det att blixtra och hagla och jag ba skprang till cykeln och låste upp den sen fick jag cykla med ett paraply i handen. Paraplyet vände sig ut och in och cykeln vinglade... Sen kom vi in i skogen och däe slog typ blixten ner... eller ja det luktade rök och sen när vi kom hem droppade jag för det hade regnatså mycket ! Men nu är allt torrt och jag ska gå nu men hare bra !//Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards