lliinneea

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Nea Hästsson :) - 7 juli 2011 14:28

Förlåt Sofia... men jag vill göra en ny blogg header, men din är jäääätte snygg.jag vill inte vara dum eller så, Jag älskar dig !. Idag var jag med Karolina, vi var ute och gick med hennes medryttarhäst Fajk. Sen åkte jag hem och åt sushi från maxi :) Jätte gott... Och nu sitter jag och bloggar. Jag ska förvarna er med en sak... jag kanske inte kommer att vara uppdaterad varje dag för jag har ju häst att ta hand om och skolan börjar sen... och ibland kan jag vara trött och bara inte orka vara ute på bloggen... jag ville bara säga det så att ni inte sitter uppflugna på stolen och väntar på att jag ska skriva varje dag och sedan blir ni jäättteee besvikna... nu måste jag sticka för mamma kom precis hem... ojustdet kolla in filmen sherdil på youtube http://www.youtube.com . Filmen är jätte rolig och spännande och handlar om en tjej som räddar ett svart arabiskt fullblod från ett slakteri.... // Nea

Av Nea Hästsson :) - 7 juli 2011 08:32

min tröja  

Av Nea Hästsson :) - 7 juli 2011 08:20

Som jag sa igår gick jag på bio ! Det var jätte kul men det var lite läskigt när det kom en orm fram i fejset... ;-p Men det gick bra ! Har precis vaknat och sitter i soffan med republiken jämtland tröja på mig... det kommer en bild... Den tröjan har jag fått av morfar som bor i jämtland... Östersund. och samtidigt som jag sitter här nu kollar jag på sytycd ( So you think you can dance). Jag ska snart äta frukost, jag längtar till lunchen... Dom har fått sushi till Maxi så jag köpte en 12 bitarslåda... mhhh gott ! Vi får väl se om det blir lek med nån kompis idag då ! Jag måste sticka och äta frukost, hungrar ihjäl ! Bye, Bye blåbärspaj.//Nea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards