lliinneea

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

aww....tack papi ´<3

Av Nea Hästsson :) - 10 september 2011 16:13

Hej ;) har precis kommit hem från grodden eller ja... Lantmännen som det heter ;) Jag fick en as snygg röd vinterridjacka i märket Mountain Horse av papi <3 Tack pappa <3 och det kommer bilder på den ;) Och sen köpte jag hallon hästgodis... jag tänkte att Prinsen kke ville testa något nytt istället för sina havresticks som han äter! Roligt att testa ! Men det kommer en bildbomb sen ;) Men dom första bilderna är på min nya röda jacka ;)



KAABOOOOM !


                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea Hästsson :) - 8 november 2011 19:30

hej! Det här är sista gången vi ses på den här bloggen!!! Jag har bytt bloggnamn... eller ja blogg oxå... den heter   http://poowniie.bloggplatsen.se    Kolla den ;) Kram kram ;) ...

Av Nea Hästsson :) - 6 november 2011 18:08

Satt och kollade på hästhoppningen på svt1 , tävlingen var i Verona (Italien). Eric Lamazes en känd ryttare hoppade... När han hade kommit över sista hindret och hade saktat av så började hans häst Hickstead att vingla och sen ramla han ihop och bö...

Av Nea Hästsson :) - 4 november 2011 11:44

Jag funderar på att byta blogg... en blogg som kke hamnar på Devote... får se? ...

Av Nea Hästsson :) - 17 oktober 2011 19:39

tjena schnöggingar <3   Nu har man varit och köpt täcke till lillskiten Prinsen <3 Han passa jätte bra i det ;)   Det är såhär att... jag har väldigt mkt tröööök ;(   Kan nån hitta på nån sysselsättning till mig ? Jag kan ju nte ...

Av Nea Hästsson :) - 30 september 2011 15:13

Hej! Jag har fått Nicki Minaj feber (aa' (HIHI) och nu sitter jag och tittar på ABDC!! (Americas best dance crew) Jag gillar Nicki för att hon är annorlunda lixom ;) aja men nu lämmnar vi Nicki   Jag ska rida Prinsen idag ;) Jag tror det b...

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards