lliinneea

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nea Hästsson :) - 21 augusti 2011 15:05

nu sitter man i bilen påväg hem :) jao jao<3  igår var jag nere och fiskade med Dennis,melvin ,Emil och Marcus :) haha :) och jag fick kramp i armen för jag var tvunge att massera marcus kind hela tiden... åhh... störande ! hehe :) och idag var jag och fiska med same boys :) yeah :) ... och nu åker man hem från sköna skagern... :( och imörnn börjar man skolan oxå ;'( jag har haft VÄRLDENS BÄSTA sommarlov !<3 Och det sämsta är att jag inte kommer att kunna blogga lika mycket :( Men jag LOVAR att jag ska försöka med så ofta jag kan ! jag kommer ju att rida på Prinsen och sådär och då kanske jag är i stallet jätte sent så att jag inte kan blogga ! BLÄÄH men såäre ! Asså jag skulle vara jätte tacksam om ni typ kunde rekommendera den här bloggen för andra !... neej ! Jag åkte precis för bi en död räv... stackars räv ! ;'( aja men nu är jag´hemma i sköna Örebro ;) men hare' gött :) pöss pöss//Linnea




 

Av Nea Hästsson :) - 20 augusti 2011 12:22

  hej hej ! nu sitter man i bilen och är på väg till Skagern

Av Nea Hästsson :) - 19 augusti 2011 20:22

Hej hej ! Hur mår ni rå' själv mår jag bra ! Idag var jag på en ny restaurang som heter casa nostra ! SUper gott ! JAg åt kalventrecote !! Jätte gott men jag tyckte synd om kalven... !! hihi :) Imorgon ska jag åka till sköna skagern och gå på kräftskiva !<3 Jao jao !! kommer bli kul... hoppas verkligen att man kommer få säga... "Vi hade iallafall tur med vädret" ! Men den turen med vädret får vi väl inte ? haha :)  <3 Jag har tänkt på en sak... rätta er ALDRIG efter någons åsikter som NI inte tycker är bra t.ex Färga håret ditt hår blir finare då !.. om du tycker att " Nej ! Jag vill inte men dom kanske har rätt !" Men bullshit lixom ! Om du inte vill färga håret så don't care ! Okej om din mamma sägar att du inte får och du VILL färga håret ! Följ din mammas regler hon har oftast rätt :)<3 Om du är blond så ville världen att du skulle vara blond :) ! Jag föddes jätte blond och nu är jag typ brun hårig :) Jag kommer iaf inte färga håret på ett bra tag :) Jag tycker att mitt hår är ganska nice :) ! okej... nu vill jag prata lite om hästar !! Vad tycks ? ja...och då hoppas jag att ni tänker " Jaa !! Hästar...!" men det kanske ni inte tänker ? Jag älskar hästar iaf ! Om någon inte har förstått det så kanske ni inte riktigt läst den här bloggen !! hehe :) <3 ne men min största kärlek är min älskling Prinsen <3 Han är världens bästa även fast han är en liten bråkstake... haha :) Och så älskar jag min sköthäst Lorentino oxå !<3 Men nu har han blivit halt ;'( Hoppas verkligen att han blir bra i sina små hovar !!! Gubben min <3. Jag ska rida på ridskolan på tisdag :) Glömde ju ridlektionen förra veckan !!;( hehe bra minne oxå !:). Åhh... och på måndag börjar jag skola... Nya lärare och allt... okii inte ny skola och nytt klassrum !!  Jag hatar att vi ska ha samma klassrum som förra året ! :( blääh... eller jaa... inte förra året utan förra terminen !! Men nu måste jag sluta... tyvär ! Hare' bra !<3

Av Nea Hästsson :) - 18 augusti 2011 12:47

hej hej ! Aoouuhhh ! Ja men imorse var man ju väldigt pigg.... N O T !:) Jag gick up fem i sju för jag skulle åka och släppa ut hästarna.... Och då var man ju väldigt trött ! Jag slängde på mig kläderna och stack ner då kom pappa och hämtade mig och så åkte vi till stallet och släppte ut hästarna och det gick b´ra ! Ojustedet jag skulle bara berätta att Matilda ska sova här och jag ska rida ikväll ! Hej då !<3

Av Nea Hästsson :) - 16 augusti 2011 21:13

Asså shiit ! Jag känner mig som stöööööörsta dissaren ever ! Även fast kanske ingen läser bloggen så har jag bara glömt bort den ;'(. Ni fattar inte hur mycket jag har gjort och jag har verkligen inte haft tid med något !!!!Jag har varit i skagern... jag har varit i kolmården ja... och lite överallt ! i'm so sorry ! Nu kommer jag att lämna över mig till er ikväll :) okej nu börjar jag att berätta om vad jag har gjort idag !! Idag vakna jag klockan 9 :) Sen ringde Matilda och frågade vad jag gjorde och jag gjorde inget så vi drog upp på stan och gick och kollade lite i affärer... Asså jag hållde på att garva ihjäl mig för vi gick in på mcdonalds och skulle äta och då kom typ en fullgubbe elr någe :) han bad om en cocacola och så fick han det och ett sånt där cocacola glas .... och då ba skrek han : Jaha ! Så man är kändis nu för att man får ett cola glas ! Jag ba aaahhhh ! Och sen när han gick ut började jag as garva !!! fett roliig guubbbbbeee !<3  Och sen gick vi och gick vi och jag köpte en tröja från gina tricot... en plånbok och sen köpte jag en tjocktröja från New Yorker och lite mer grejer ! men tyvärr är minnet kortare än vad man tror :) neeråå men komemr nte ihåg !. Sen tog vi bussen hem och sen typ va vi lite och sen åkte vi till Prinsen och Matilda red på honom och han skulle testa Matilda men hon satt kvar... han stegrade... och sen red My och då gjorde han inget ! och nu ska jag äta choklad boll.... ses imörrnnn !<3 Love u <3//Linnea

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards