lliinneea

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nea Hästsson :) - 17 oktober 2011 19:39

tjena schnöggingar <3


Nu har man varit och köpt täcke till lillskiten Prinsen <3

Han passa jätte bra i det ;)


Det är såhär att... jag har väldigt mkt tröööök ;(


Kan nån hitta på nån sysselsättning till mig ? Jag kan ju nte rida nu heller... det är för mörkt ;(


Jag längtar redan till sommaren ! Då ska jag rida HELA tiden, okey kke inte HELA tiden men jag kommer typ att rida vid 8 dåe ;) Jag köpte benreflexer oxå <3 man ska ju synas imörkret ;) Prinsen har blivit jätte bra att hoppa och han går jätte bra! nu är det snart Ensam mamma söker komjagpå;) ska dra nu ;) pöss pöss ses kke imörnn... //Linnea



Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards