lliinneea

Alla inlägg under november 2011

Av Nea Hästsson :) - 8 november 2011 19:30

hej! Det här är sista gången vi ses på den här bloggen!!! Jag har bytt bloggnamn... eller ja blogg oxå... den heter


http://poowniie.bloggplatsen.se

   Kolla den ;) Kram kram ;)

Av Nea Hästsson :) - 6 november 2011 18:08

Satt och kollade på hästhoppningen på svt1 , tävlingen var i Verona (Italien).

Eric Lamazes en känd ryttare hoppade... När han hade kommit över sista hindret och hade saktat av så började hans häst Hickstead att vingla och sen ramla han ihop och började sprattla med benen... Kommentatorn var den kända ryttaren Lotta Björe sa att hon aldrig sett något liknande på en tävling, och så som många kanske förstod så avled Hickstead på tävlingen ;'(  Stackars Hickstead och Eric Lamazes!!!!


                                              R.I.P Hickstead♥






ps. Jag stannar kvar på bloggplatsen ;))

Av Nea Hästsson :) - 4 november 2011 11:44

Jag funderar på att byta blogg... en blogg som kke hamnar på Devote... får se?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards