lliinneea

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 21:44

Hej ! Jag kom precis ut ifrån duschen... Jag har varit och ridit på Prinsen... Det gick jätte bra ! Han var duktig men han blev lite orolig när pappa skulle ta kort på oss... xd ! Nu ska jag gå och dricka ett glas kall o´boy. Det kommer bilder från idag !! Hej då ! Ses !//Linnea





  Jag och Prinsen...


    Jag älskar dig Prinsen !<3

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 16:27

NU ÅSKADE DET... SCARY !!!  

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 15:23

  Hej imorgon åker jag till Helsingborg och träffar bästa SOFIA !!! kommer att bli as kul... jag kommer inte att kunna blogga då men ses igen nästa sönda... bye //LINNEA

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 14:28

Om röstningen är avslutad och resultatet blev: CHOKLAD är godast en fredag kväll !


...............................................

 

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 14:21

   Hejsan, hejsan på dejsan, Jag ska till stallet snart och rida :) och mocka...aa massor med annat som tillhör hästlivet...! Jag ska göra en liten grej... Ni får kommentera eran blogg adress... (Om´ni har nån blogg altså) Och sen ska jag kolla in vilken blogg som verkar mest intressant och den som vinner länkar jag här i bloggen ! Så blogga på nu !//Linnea

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 12:03

   

  Mina killar:) 2 Bilder på Prinsen och en på Lorentino ! sharråå...//Linnea

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 11:38

Kom igen nu ! Fråga kommentera frågor eller fråga på fråge grejen... Vad som helst hur privat som helst ! NU har du chansen ! Inside of my Nea heart ! Jag kommer att lägga upp lite bilder på mina små pöjkar !  

Av Nea Hästsson :) - 12 juli 2011 11:10

Asså, jag kommer att dampa ihjäl ! Nellie Berntsson ! ILY ! Du är så söt och snäll ! Kollar på din blogg varje dag och jag hoppas du förstår att jag tror på dig! Nellie du ÄR bara helt klart bäst !Ibelive you all the time ! Här kommer 2 fina bilder      NellieB

Presentation


Hej ! Jag heter Linnea och jag älskar mina små pojkar Lorentino och Prinsen ! I den här bloggen får ni veta lite vad jag gör i satllet på fritiden och sådär... have fun !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen ?
 Världensbästa!
 Ehh... Astråkig!
 äsch... jag bryr mig inte !
 Bra!
 Njae... sådär !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards